ساخت کاغذ

شیوه های ساخت کاغذ

ساخت کاغذ

شیوه های ساخت کاغذ

شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۴۹ ب.ظ

کاغذ روی دیوار

کاغذ دیواری چیست؟

بهترین کاری که می توانید برای زیبا جلوه دادن خانه خود انجام دهید، تغییر کاغذ دیواری است. رنگ کردن و خشک کردن کاغذ دیواری کار سختی نیست. آنها در طرح های متنوعی ارائه می شوند و می توان آنها را متناسب با رنگ مبلمان خانه شما سفارشی کرد. اگر به دنبال بهترین تصاویر پس زمینه هستید این راهنمای خرید را از دست ندهید.
با کاغذ دیواری و مواد آشنا شوید.
کاغذ دیواری نوعی کاغذ است. ویژگی های انگور نانو انواع مختلفی از PVC وجود دارد که باید آنها را الیاف سه بعدی و طبیعی نامید.
جدیدترین کاغذ دیواری چند ساله در بازار جهانی است کاغذ دیواری نانو کاغذ دیواری های نانو ویژگی های بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های پی وی سی دارند. این قالب یکی از بهترین والپیپرهای موجود در بازار است. بدون ناخالصی خاکستر را جذب نمی کند دوام بالایی دارد و نوعی عایق صدا دارد.

دارنده حساب پشت صحنه

نوع کاغذ:

کاغذ دیواری آنتیک ساخته شده از کاغذ. شسته نشده ممکن است برای سال ها از بین برود. آنها بسیار ارزان هستند و می توان از آنها برای اجاره کوتاه مدت استفاده کرد.
کاغذ دیواری پی وی سی – این نسخه معمولا کوچک و مناسب برای کاغذ دیواری های کودکانه است. ذکر این نکته ضروری است که این کاغذ دیواری ها از نوعی پلاستیک ساخته شده اند. بنابراین، اجتناب از واکنش های آلرژیک بسیار مهم است و کاغذ دیواری های مهدکودک باید بسیار ایمن باشند و مراقب سلامت کودک شما باشند.
پی وی سی کلر بالایی دارد و از گسترش آتش برای مدت طولانی جلوگیری می کند. این یک گاز بسیار خطرناک است. مهم است که این گازها نه تنها قابل اشتعال باشند. ممکن است در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد همچنین ناشی از گرمای محیطی است که توسط آبگرمکن ها و آبگرمکن ها ایجاد می شود. دومین ماده خطرناکی که با سوزاندن کاغذ دیواری پی وی سی تولید می شود دی اتیل فتالات است که می تواند به سیستم تنفسی آسیب برساند و باعث بیماری های تنفسی جدی مانند آسم شود.

پس زمینه کودک

برخی از کفپوش های پی وی سی حاوی کربن هستند. همچنین دی اکسید کربن است که از پایین نرم می شود. سرطان زا و بسیار خطرناک است. (اما فقط در کارخانه هایی مانند کشورهای ارزان قیمت و چین) اتحادیه اروپا از سال 2009 استفاده از PVC را در اتاق خواب کودکان ممنوع کرده است. 1996 و در ایالات متحده کاغذ دیواری استاندارد PVC یا کاغذ دیواری کاغذی فقط در اتاق خواب کودکان استفاده می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۸
.. ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی